• Why

      Why

      Met een krachtig verhaal naar buiten toe om sterker uit de coronacrisis te komen. TeamValue - IT Consultant op het gebied van data, cloud en business transformatie - had al sterke marktproposities, alleen werkten ze te geïsoleerd van elkaar. De coronacrisis zette de markt onder druk. Er was behoefte aan een krachtige overkoepelende partnerpropositie om nieuwe (B2B) markten te betreden, de crisis te lijf te gaan en te overwinnen. De motor werd extra hard aangeslingerd. Met Brilliant Orange Club aan hun zijde. 

    • How

      How

      Na een deepdive in de markt en organisatie kwamen we al snel tot de conclusie dat een endorsed merkstrategie het juiste fundament vormt. Op deze manier behouden de afzonderlijke proposities hun unieke kracht, waarbij we de unieke werkwijze en filosofie in het overkoepelende moedermerk kunnen uitlichten. De nieuwe strategie bleek ook nog eens perfect te visualiseren op een voetbalveld. Als echte voetballiefhebbers natuurlijk de perfecte match!

      Vervolgens zijn wij met ons eigen marketingteam de structurele campagnes en contentstrategie gaan uitvoeren. Alles KPI gedreven en meetbaar gemaakt via ons real-time dashboard. En altijd met de ambitie om boven de benchmark te presteren.

    • What

      What

      De nieuwe endorsed merkstrategie had direct succes. Nieuwe B2B markten werden snel veroverd en nog tijdens de crisis werd een stevige groei ingezet. De campagnes en nieuwe salesproposities boekten resultaat: in drie jaar tijd een veel breder klantenbestand, van 12 naar 30 man en een social volgersgroei van ruim 500% door regie te pakken op de contentstrategie. We hebben drie websites gelanceerd, animatievideo's geproduceerd, succesvolle webinars ontwikkeld en zorgen inmiddels al ruim vier jaar lang voor een aanstekelijke energie die ook buiten de eigen muren gezien en gevoeld wordt. Op naar de komende successen!

  • Afbeelding
  • Some more work

    Meer projecten