• Why

      Why

      The Elevens vond het tijd om het portfolio uit te breiden. In dit geval met een label in de HR. Een nieuw label dat organisaties helpt aan een toekomstbestendig HR beleid, juist door de nieuwe generatie aan tafel te zetten. Aan de Club werd gevraagd om de merkidentiteit op te bouwen, van positionering en marktstrategie tot de huisstijl. Voor ons de ideale mogelijkheid om een heerlijk jong, fris en uitgesproken merk te creëren.

    • How

      How

      We zijn ons gaan verdiepen in de oorsprong van HR. En wat bleek, meneer Miles is één van de grondleggers. De gewenste domeinnaam was ook nog beschikbaar. En zo ontstond de naam al snel: Miles.HR. Vervolgens hebben we verschillende workshops georganiseerd om de identiteit, het archetype, de kernwaardes en de huisstijlwensen boven water te krijgen.

      Uiteindelijk hebben we gekozen om in de marktstrategie vol in te zetten op continuering. Een belofte die perfect waargemaakt kan worden door de inzet van - voornamelijk - jonge professionals.

    • What

      What

      In de creatie van de identiteit hebben we gekozen voor een jonge, frisse en dynamische huisstijl. Met veel speelse elementen, uitgesproken kleuren en scherpe statements (Miles. We run the extra.). Aansluitend hebben we een custom talentprogramma ontwikkeld om de groei en ontwikkeling van de HR Miles talenten aan te jagen. Het EPIC programma, wat staat voor Enjoy, Progress, Influence & Care. En uiteraard geholpen met de implementatie hiervan. Hiermee heeft de Club kunnen helpen aan een vliegende start voor Miles.HR in de markt.

  • Afbeelding
  • Some more work

    Meer projecten